Al-Quida tränar med hjälp av CoD

För er som inte vet så är CoD en förkortning på spelet Call Of Duty. Ett PangPang spel. Och tydligen hjälper det spelet Al-Quida att träna. Farliga grejer!!
Nej men seriöst, tror ni på det?
För isf tänkte jag spela lite DOA för att lära mig att slåss, lite Need For Speed så jag kan köra överdrivet fort och CS så jag kan både skjuta och plantera bomber. Japp jag lever upp till mitt namn!
Så vad har vi lärt oss idag?
Jo, Al-Quida är inte bara terrorister utan de är även spelgalna och osmarta.
Här kan ni läsa artikeln..

Kommentarer
Postat av: Emil

Som ett skolprojekt har jag snickrat ihop en liten kattwidget till blogg.se som gör att man får en ny bild på en katt varje dag i sin meny. Du kan kolla på min blogg hur det ser ut och det vore jättekul om du ville prova att använda den och kanske blogga om den :)



Tack på förhand

Emil

2011-03-23 @ 23:51:10
URL: http://bilderpakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0