Fångarna på fortet.

Idag drar fångarna på fortet igång igen, faktiskt så var det ett av mina favorit program när det gick på tv.
För er som inte vet tider elr nånting så börjar det kl. 20.00 på tv4 om ni missar det av någon väldigt skum och antagligen pervers anledning så går det repris klockan 00.10 ? tror jag
Jag skulle tänka mig att vara med där, men tyvärr har jag varken styrka elr IQ nog..
För några månader sen hörde jag att Kissie skulle vara med, det stod även det på henne's blogg. Men hon står inte på listan över deltagarna.
Så har hon dragit sig ur? elr tänkte de kasta henne till tigrarna?


Idag tävlar: Marie Svan, Isabella de Salareff, Magnus Samuelsson, Casper Jarnebrink, Malin Ewerlöf Krepp, Armand Kranjc, Susanne Gunnarsson och Patrik Sjöberg.
Dagens länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0