Idag är det ingen vanlig dag...

För idag är det Tomas födelsedag + jag ska strax äta pizza.
De flesta har nog fattat att jag har råttor, 2 st hanar Tomas och Samuel. Av någon skum anledning så är de kusiner, man brukar oftast köpa syskon and so on. Men jag vet inte jag kanske var hög då.
Det kanske egentligen inte är värt att blogga om men undra om han vet att han fyller år idag?


Han ser ut att ha rabies och det kanske han har.. Men aja..


Tomas: Det är min födelsedag idag...
Samuel: Jaha, okej men grattis då.
Tomas: Var det allt?
Samuel: Vadå allt?
Tomas: Ska jag inte få en present? Jag fyller ju år och allt..
Samuel: Vi bor i en bur, hur ska jag kunna köpa en present? Jag har inte ens några pengar!
Tomas: Det borde du tänkt på innan jag fyllde år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0