Tips, storbloggare

Jag vet att det är många fjortis bloggare som vill bli lika stora som Kissie. Men ärligt, ni kan fan bli större än Kissie. Så nu kommer jag med lite tips om hur man blir en stor skandalblogg. Och när jag ändå har detta uppe, komentera med ert blogg namn så kanske ni hamnar i Dagens länk.
  • Bli snygg. Elr ja någorlunda snygg. Du kanske inte ska se ut som att du måste till 200 kilos kliniken.
  • Lägg upp väldigt vågade bilder.
  • Photoshoppa alla dina bilder. Alla älskar fakes!
  • Lägg up 3 000 inlägg varje dag. Det behöver inte stå mkt, det kanske räcker med ett hej.
Enklare än ni tror!
Dagens länk (min favvo bloggare ;) *hihi*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0