5 stuff, I hate about Facebook

Visst är facebook bra, du får reda på vilka din kille har varit otrogen med, vad dina kompisar egentligen sysslar med och massa.
Men det finns många saker som jag stör mig på.
Fler saker att störa sig på när det gäller facebook finns på Dagens länk.
  1. När någon puffar en. Vad är det för kul med det egentligen?
  2. Varje gång man loggar in så vill Ali Abdul Muhammed bli kompis med en.
  3. Man är vänner på facebook men i verkligheten hatar man varandra.
  4. Farmville gift-förfrågningar. Jag rensade alla mina förfrågningar här om dagen på farmville. Nu har jag 38 nya!
  5. Ingen skickar frukter till mig på Treasure Isle!!
Dagens länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0