5 stuff, hemska ställen på sommaren!

Jag åkte in till Nässjö igår, för jag bor utanför. yeah jag är en bonde!
Men det var ganska varmt ute så jag tänkte att det skulle bli jätte skönt att sätta sig på en buss men ac/fläkt elr vad de nu har. Men istället för en kall buss så var det en bastu. Seriöst det var mkt varmare än det var ute, man liksom kände hur svetten rann. Det var hemskt.
Så här kommer en 5 stuff om det hemskaste ställena på sommaren.
  1. Bussen.
  2. Mitt badrum. Solen lyser in där så det blir jätte varmt, tro mig där vill ni inte vara.
  3. Verandan. Om man har en inglasad så kan det lätt bli som en bastu.
  4. Stockholm. Det är varmt och massor av folk på gatan. Mysigt!
  5. Afrika. Fast där är det nog varmt året runt.
Nu ska jag äta flingor med mjölk, men det blir ett till inlägg ikväll så så länge får ni lyssna på låten på Dagens länk


Dagens länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0