Pangis sågar, The twilight saga

Alla vet nog vad Twilight är, antagligen har man sett filmerna, läst böckerna elr så har man inte suttit ute i skogen. Men för er som suttit ute i skogen och käkat flugsvamp så ska jag berätta lite om filmernas handling.


  • Twilight - Den första filmen i serien där man får följa Bella, en grå liten ensam tjej som såklart blir förälskad i vampyren Edward. Och inte nog med det, han glittrar. Asså vad fan tänkte Stephanie Mayer på? Jag har ett tips, Bella lys på Edward med en ficklampa. Han kommer bli en diamant och du blir rik (:


  • New moon - Andra filmen i serien. Och ännu mer patetisk än 1'an. Vrf? jo för här har vi "vargar" som går på anabola. Stephanie, seriöst uppmuntrar du dina barn att ta steroider? Nu kommer alla små fjortis pojkar börjar ta det för att bli lika het som Jacob.


  • Eclipse - Den tredje filmen där Victoria blir en helt ny person. Och som handlar om krig och Bella's förvirring när det gäller känslor. Tänder hon på varma elr kalla killar? Men vrf inte ta båda?
Sen kommer det också en 4'e film som heter Breaking dawn. Tyvärr vet jag inte vad den handlar om men efter att tröttnat på Twilight och läst slutet på 4'e boken så kan man ju gissa sig till vad det ska handla om.
Jag beklagar till alla er som vill höra slutet men jag kommer få hat mail om jag berättar det.
För er som vill veta slutet kan titta Dagens länk



Dagens länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0