Tips, myggbett

Jag har myggbett över hela kroppen, ungefär 16 fick jag det till igår men nu har jag hittat fler. Och tänker inte säga vart jag hittade dom!
rooooompa
Jag antar att ganska många fått massa myggbett vid det här laget och det är väldigt jobbigt. Men det är nog ännu jobbigare för de som inte tål myggor. Jag är en av dom tyvärr, så här kommer lite tips om hur du kan slippa kliandet!
  • Ta saliv elr kallt vatten på. Vet inte om det funkar med saliv men folk säger det så, go svenska folket!
  • Is
  • Handsprit
  • Hårspray. Hörde jag i förrgår att det funkade och jag testade. Den funkade ganska bra.
  • Någon kylande salva
  • Drick dig full. Så känner du inte när det kliar!
  • Äppelcider vinäger. Svider ganska mkt, men tror att man ska spä ut det med vatten.
Ja det var mina tips, har ni fler?
Dagens länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0