Knark gömma bland kändisar

Läste precis att komikern Russell Brand hade smugglat heroin i rumpan. Kanske inte var det bästa stället men tydligen så funkade det.
Ni kanske inte visste det men många kändisar har egna små "heroin gömmor", till och med svenska kändisar;

Amy Winehouse, gömmer heroin och hasch i sitt hår. Det är drf hon har det uppsatt.

Carmen Electra, gömmer sitt knark i BH'n. Tyvärr är det inte något bra ställe att gömma sitt knark på, iaf inte om man är en strippa ;O

Tobbe trollkarl, gömmer sitt i öronen. Fråga inte mig vrf men jag antar att det är en trollkarls grej!

George W bush, har en stor kanin som han går runt med och gissa vad som gömmer sig i den kaninen? ;)
Jag tkr att Amy Winehouse gömma är bäst, vem tittar i håret egentligen? Jag tror inte att poliserna ställer sig och rotar i folks hår.
Källa
Dagens länk

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad baserar du det här på? Eller har du hittat på det själv?

2010-06-28 @ 16:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0