1'a inlägget!

Nu har jag bytt till blogg.se som ni nog ser. Och för er som inte läst min blogg innan, pangpangis.blogspot.com, så ska jag ger er en liten presentation om bloggen.
Den här bloggen handlar inte så mkt om min vardag utan mer vad som händer runt omkring och mina tankar/åsikter om det. Men såklart så skriver jag lite då och då om mitt liv, vad som händer osv. Det skulle bli för enformigt om jag inte skrev något sånt.
Men iaf, jag har också några olika kategorier på min blogg;

Pangis Sågar - Ja det är då jag tar fram min såg och sågar ved! Nej men varje Fredag tar jag upp något som jag helt enkelt sågar. Man kan säga att jag gör en humoristisk sågning av det. Den kan vara allt från politik till musik.

Tips - Precis som det låter, jag ger tips till er läsare. Vissa oseriösare än andra. Men det är ju tanken som räknas ;)

5 stuff - Jag toppar 5 saker inom ett område, det kan vara musik, film, skådespelare, bloggare ja allt.

News - Lite då och då går jag in på aftonbladet.se och skriver om en artikel.

Allmänt - Det är här mitt liv och mina tankar/åsikter kommer in. Det kan vara t.ex. åsikter om silikonbröst är sexigt elr inte.

Dagens länk - Varje dag lägger jag ut en länk till en hemsida, blogg, video på youtube. Allt mäjligt med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0