5 stuff, fördelar med att vara gravid

Har ni någon gång känt att ni är förföljda av någon elr något? Att det är nåt som ni ser hela tiden?
Så känner jag just nu, jag är förföljd av gravida personer. Än så länge är det bara människor som tur är, fan vad läskigt det kommer bli när jag börjar se gravida kossor.
När jag går in på t.ex. bilddagboken.se så står det i sidan på reklamen "Är du gravid?". Graviditeten förföljer mig!
Men nu tänkte ger er en 5 stuff lista på fördelar med att vara gravid;
  1. Man är aldrig ensam.
  2. När man sitter i soffan kan man använda magen som bord. Funkar också när man är väldigt tjock ...
  3. Man kan snacka med sig själv utan att folk tkr att det är konstigt. Man skyller på att man snackar med bebisen.
  4. Man behöver inte oroa sig för vikten. Tjock ska man ju vara så.
  5. Man få bli hög lagligt!
Hmm, nu har jag ju 5 anledningar till att bli gravid! ;O
woho!
Dagens länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0