Min mobil lever

När jag vaknade idag så var min mobil borta. Jag lägger den alltid på bordet bredvid sängen men den låg inte där.
Så jag letade genom hela rummet men kunde fortfarande inte hitta den så jag ringde till den ist. Och till slut hittade jag den.
Hittade den mellan sängen och väggen och hade knappt något batteri kvar och hade fått ett skumt sms som redan var läst.
Hur kom den dit egentligen?
  1. Jag är schizofren och la dit den själv.
  2. Spöket laban la den där.
  3. Min katt lärde sig att öppna dörren och la den där.
  4. Aliens kom.
  5. Jag gjorde det i sömnen.
  6. Mobilen fick ben och gömde sig.
Hmm, det måste vara att mobilen fick ben. Jag tror inte att katten elr spöket laban vill gå in på mitt rum när jag sover..
Brukar eran mobil också leka kurragömma?

Dagens länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0