Valdebatten på tv4

Jag sitter och tittar på valdebatten på tv4. Det här är första gången som jag tittar på en valdebatt så jag känner mig lite som en 6 åringar som precis fått en ny cool barbie docka. Känner mig även gammal, politik är ju bara för 30+ !
Men jag tittar på det mest för att dom beter sig som små fjortisar, dom pratar i mun på varandra och påstår att den andre ljuger.
Och dom här personerna styr Sverige? inte undra på att de andra länderna ser ner på oss.
Fredrik Reinfeldt kan lika gärna köpa mörk foundation och skaffa blond hårförlängning. Hmm han skulle nog bli ganska snygg i blond hår, då kanske han's fru äntlingen vill dela säng med honom?
Är du osäker? Gör testet på Dagens länk!

Dagens länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0