Gör som alla andra...

Nu har det stått ganska mkt om det här med "mystisk död bland fåglar" på aftonbladet, så det är dags för mig att göra som alla andra och ta upp de.
Jag har läst runt lite på olika bloggar och en del säger faktiskt att det är ett tecken på världens undergång. Och då undrar jag, vad har fåglar med världens undergång att göra?
Ne vet ni vad jag tror?
  1. Förgiftning. Finns ju massa avgaser och skit i luften.
  2. De strejkar. Vad det strejkar om har jag ingen anning.
  3. De har fått i sig svininfluensa vaccinet.
Jag satsar nog på nr 2. Fåglarna vill ju såklart också ha en röst i världsproblem.. elr?
Erkänn att det ser ut som en strejk?
Typiskt fåglar!

Artikel på aftonbladet. (oh ja, den är fortfarande lila!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0