Jag har skadat min fot!

Men jag vet inte hur. Det hände i Torsdag, elr rättare sagt (skrivet?) skadan fanns där när jag vaknade på morgonen. Kunde varken gå elr stå upp normalt för det gjorde så ont.
Och jag är fortfarande inte säker på vad som har hänt. Och de enda möjliga sakerna som kan ha hänt är;
  1. Jag har kört karate mot väggen i sömnen.
  2. Jag skadade mig när jag tog min vanliga kvart-över-3-på-natten-rundan-i-sömnen.
  3. Jag är skum.
Tror jag satsar på nr 2. Känns som att det är något jag brukar göra.
Men iaf så smörjer jag in mig med Voltaren hela tiden. Elr ja, hela tiden är kanske en överdrift med tanke på att mamma nyss kom in och sa att salvan inte hjälpte om den bara står på skrivbordet. No shit?!

Ooops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0