Dejtingtips

Jag har suttit och tittat runt lite på olika forum som handlar om dejting. Är inte helt säker på vrf jag gör det men tror det handlar lite om min vardagliga förvirring.
Och det verkar som att många dejter har gått väldigt fel så jag tänker ge er lite dejtingtips!
  • Gå inte på bio på första dejten. Man snackar inte så mkt då.
  • Träffas på stan och ta en fika. Elr gör andra aktiviteter t.ex. bowla.
  • Fråga mkt om din dejt. Det visar att du är intresserad.
  • Om du är kille, bjud! Då kommer hon vilja gå ut flera gånger med dig. Elr det är de jag skulle gjort ;)
  • Snacka inte 24/7. Man tröttnar snabbt då.
  • Festa inte tsm i början. Du vill antagligen inte veta hur din dejt är när h*n är full.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0