Vrf vill fjortisar ser ut som Kayako?

Har ni tänkt på att fjortisar tar kort på sig själva bakifrån? What's the point of that.
Försöker de få någon att reagera på hur långt deras platin blonda hårförlängning är? För det märker man ju inte om man ser det framifrån.
Elr så kanske de vill visa hur "bra" de ser ut bakifrån, ni vet, så att killen vet hur tjejen ser ut när man kör analt elr doggystyle. Dohggystyleee (kul att säga).
Elr så kanske de vill likna Kayako från The grudge.
Totally look-alike!

Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

Du har på dig till 00.00 att ta bort bilden på mig om du inte vill ha en polisanmälan på dig om brott mot upphovsrättslagen, då du tagit bilden på mig utan tillåtelse från antagligen min bdb eller blogg där bilden finns och där finns även copyright skydd vilket betyder att det är förbjudet att ta något utan tillåtelse! Så hoppas du tänker efter, för är det inte borta inom 00.00 går jag till polisen redan imorgon !

2011-04-16 @ 18:46:30
URL: http://carolinhes.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0