Vad är det för fel på att vara naturlig?

Jag tkr att modeller i klädkataloger ska vara mer naturliga. Man blir ganska ledsen när man sitter och titta i klädkataloger och ser att modellerna är så smala och perfekta.
Vad är det för fel på att vara naturlig? För jag tror ärligt talat att ingen är så perfekt naturligt.
Men läste en artikel igår om en tidning som hade "gått för långt", de hade publicerat bilder på kvinnor som vara orakade under armarna. Liksom, vad är det för fel på de?
Dock hade de andra opassande bilder, men att man är orakad under armarna är ju naturligt + det är vinter. Vi tjejer behöver också lite värme under armarna!
Oooj så scaryy
Artikeln.

Kommentarer
Postat av: MOGHEST

jag har hår under armarna :DD och jag gillar makaroner. hej då. du skulle blogga om mig.... <1337


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0