5 stuff, bloggare

Det finns verkligen många bra bloggare, så jag tänkte göra 2 5 stuff listor på bloggare. Ja inte samtidigt då men en nu och en om en vecka.
På den första listan så hamnar kända bloggare och på den andra listan så kommer okända bloggare hamna. Så kommentera med din blogg elr skicka in din blogg till mig och vrf du ska vara med på listan till:
[email protected]
[email protected]
  1. Ana Gina. Humor, utseende, fina skor. Ja allt en bloggare behöver!
  2. Foki. Jag tror att jag bara gillar henne's bilder egentligen. Och så är hon japan nörd, thumbs up for that!
  3. Jackie Ferm. Ond och ser bra ut.
  4. Kenza. Hon är ju modell, vem vill inte glo på en modell? Kanske kISSIE som inte vet vad ordet snygg betyder ;)
  5. Blondinbella. Hon är så bra att hon skrev en falsk bok, applåder till henne.
Dagens länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0