Bra elr dåligt?

Läste precis om en ny tjänst som blockade ens ex på nätet. Vem fan kommer på en sån sak?
Jag förstår mig inte på det här med att folk inte vill träffa sina ex. Visst när man precis gjort slut kanske man inte vill ses men man vill ju det några månader efter.
Så vrf vill man att dom ska försvinna?
  • Det finns nånting du gillar med ditt ex, vrf annars var ni tsm?
  • Vrf vill du att han/hon ska försvinna? Avis på att ditt ex är rik och har en lycklig familj just nu?
  • Om du inte gillar ditt ex, va inte kompis med hon på facebook då.
  • Vrf skulle man vilja radera en människa?
Hm, man kanske borde skaffa den tjänsten och blockera Reinfeldt. Fast han kommer tyvärr fortfarande finnas kvar i riktiga livet.. Och han har min mamma's nr så.. Damn.
Källa
Nej jag har inget emot Reinfeldt direkt
elr har jag de? ;) ;)
skojar
Dagens länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0