Old people..

Min syn på gamlingar är inte så bra, allvarligt talat så gillar jag inte gamlingar så mkt. Dom skrämmer mig!
Nej men de tror att de vet allt. Fast ja de kanske de gör, de är ju gamla så det vet väl allt om 1'a världs kriget och andra saker från medeltiden..
Och sen så klagar dom hela tiden, "Vrf har du skrot i ansiktet?", "vrf är du så kort?", "ta på dig nåt rosa!", "när får vi kaffe?!"
Man borde sätta upp en varningsskylt någonstans!
Jag var på banken idag, och så klart kom det en gammal gubbe och ställde sig före. Iofs verkade han inte så frisk. Han hade 2 kölappar till 2 olika saker, hörde inget och var säkert blind. Han borde bo på ålderdomshem, men han hade nog inte råd med det ;)
Vad fan gjorde han på banken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0