Pangis sågar, fångarna på fortet

När det gäller tv och tv program så tkr jag att det var bättre förr. Elr ja när jag var liten.
Programmen då var mkt häftigare och spännande. Men det kan beror på att man var typ 5 år och hur lätt road som helst.
Och äntligen så har någon kommit på att dagens program suger så då börjar dom visa gamla program.
Nu har ni nog fattat att det gäller Fångarna på fortet, elr så var ni smarta och läste rubriken..
Men det finns en del saker jag inte fattar med fortet.
  1. Ska det inte vara kändisar med? Vet knappt hälften av dom som har varit/kommer vara med.
  2. Bor tigrarna där?
  3. Vrf lägger man programmet 3 dagar i rad när det bara finns 6 avsnitt? Det känns som att det är någon dålig repris.
  4. Vrf är det alltid fint väder där?! Det regnar aldrig, elr inte vad jag sett.
Ja när man inte har några idéer på program så tar man dom gamla.
Undra vilka program som kommer härnäst?
Dagens länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0