peversa tankar på natten, som vanligt!

I've got my own hero, who fights in my honor againts the butterflies!
This hero have a name and his name is KATTEN.
Ja elr nåt sådant.
Min katt är en riktigt hjälte, försvarar mig från fjärilarna på natten .. och tigger mat på dagen..
Hmm man kanske borde bli sån här som gillar djur? Iofs verkar det äckligt att göra det med djur, what the heck! tänk på barnen i Afrika!
Dom får göra det med kokosnötter och stenar...
Vrf har jag alltid små perversa tankar på natten? det kanske är nåt jag äter...
Pizza, sallad, cola, youghurt, chips, glass, godis, whiskey, flingor, olagliga svampar, tårta, muffins och en halv ko.
Nepp, det är inget jag äter på nätterna iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0