Sanningen bakom gris sjukan

Svininfluensan är egentligen som en vanlig influensa. Först kom den till alla arab länder, och massa folk dog. Men egentligen inte av svininfluensan utan av krig och matbrist. Men p.g.a dålig översättning så började folk tro att de dog av svininfluensan.
Så de tillverkade svinsprutan som gavs till folk i USA innan sjukdomen kom. Och såklart dog massa där men av svinsprutan. Och så fortsatte de i hela världen.
Ne jag vet inte om det verkligen är så, men erkänn ganska tro värdigt va?
Hur som helst så är det ganska många som blev sjuka av sprutan och inte influensan. Jag var en av dom smarta som inte tog någon sprutan.
Och även att mitt immunförsvar är ganska dåligt så blev jag inte sjuk.
Vad har vi lärt oss av det här? Översätt bättre!

Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0