Happily ever after

Jag förstår mig inte på dom här som är lyckligt gifta. Hur gör dom egentligen? och hur står de ut med varandra?
Seriöst jag står knappt ut med mig själv, iofs har jag levt med mig själv i 17 år snart. Jätte jobbigt! stackars den som gifter sig med mig säger jag bara.
Men jag har några teorier som låter ganska möjliga om man är döv, blind och stum.
  • Kloning. Folk klonar sig själv och ändrar om klonen lite. Sen gifter dom sig!
  • Programmering. Ofc, man kan ju välja allt man gillar i sin partner! Typ som att han ska vara bra på matlagning.
  • Robotar. We all are robotar.
  • Fusk koder. Vadå? livet är väl typ som the sims?
Dagens länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0