Vad händer när man dör?

De flesta pillar bort massa saker från tårtan när de äter tårta, och sparar det bästa till sist. Jag gör tvärt om. Men iaf samma sak är det väl med livet, det bästa kommer sist?
Ja om man inte heter Pangis och äter upp det goda först på tårtan..
Det betyder att när man dör så kommer det hända nåt bra?
Du ligger på döds bädden och får massa kramper och skit, helt plötsligt blir det helt svart och baaang så står det en en silvrig shack spelande porsche framför dig!
Tyckte den passar in.
Okej nu kanske ni tror att jag är självmordsbenägen, fast det kanske jag är?
Men jag och en kompis snackade lite om det i natt och det har inte försvunnit ur mitt huvud än. Så nu vet ni vad jag gör på nätterna, ja förutom tittar på porr, mördar and so on.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0