Vem är Eric Saade?

Innan årets melodifestival så visste jag inte vem Eric Saade var. Seriöst jag hade aldrig hört elr sett honom. Är det nån som hade de då?!
Men nu är han faktiskt överallt, radio, tv, nickelodeon ja allt. Jag vet faktiskt inte så mkt om honom, vet bara att han gillar porr, fjortisar gillar honom och han älskar att blotta sig i cam.
Just de jag har haft camsex med honom!



Han har en ny musik video nu där han blir halshuggen i slutet, och barn blir förtvivlade av det.

Kalle 5år: Mamma, dog han?! :D
Mamma: Nej Kalle det gjorde han inte
Kalle 5år: Men han blev ju halshuggen .. han måste vara död!
Mamma: Det är bara en musikvideo, inget av det är verkligt.
Kalle 5år: Damn you bitch! förstör inte mina hopp och drömmar :(
Källa
Dagens länk

Kommentarer
Postat av: linnea

fett snygg är han! ;)

2010-08-13 @ 12:52:15
URL: http://linneajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0