I have a Cat

För några dagar sedan kom det en katt till oss, hon var jätte hungrig så vi gav henne mat och nu bor hon hos oss. Jag vet inte om det är normalt att katter bara flyttar in så där hos folk men ja nu har jag en katt iaf. Tyvärr har hon inget namn så give me a namnförslag så kanske du hamnar i Dagens länk, om du har blogg.
Kommer inlägg senare ikväll.
Hon är jätte lik min gamla katt, både i sättet och utseendet förutom att min gamla katt var randig. Hmm det kanske är hon som har färgat håret?
" Jag ska vara lika emo som Pangis, mjaaaau"


Dagens länk

Kommentarer
Postat av: pillan

jag tycker hon kan hetta pangis efter dig,eller sotis men det är så tråkigt,eller något annat vet ej,hoppas allt är bra med dig..

2010-07-11 @ 09:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0