Konversation med Pammis 1#

Jag och min mamma brukar ha en del roliga konversationer, och en del bara helt störda. Fast folk kanske brukar ha konstiga konversationer med mammor? isf blev dte just helt normalt...
Men aja här i bloggen kallar jag henne för Pammis och det är en blanding av Pangis och Mamma för tänker inte ge ut henne's namn.
Jag sov över hos en killkompis för några dagar sen och när jag kom hem så hade jag och Pammis en helt normal konversation.

Pammis: Hade ni sex?
Jag: Oh ja, vi körde normalt, analt, oralt, doggystyle and so on
Pammis: Om ni hade sex så måste jag få veta, för efter man haft mens är det lättare att få barn
Jag: Hallå, om en kille kommer i munnen blir man gravid då?



Dagens länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0