Pangis sågar, Allsång, sommarkrysset och Lotta

Först kom Allsång på skansen, sen kom Sommarkrysset och till sist kom Lotta på liseberg. Som om inte Sverige redan fått nog av alla allsångs program. Ne Sverige har för dålig fantasi tkr jag, undra vad som kommer näst?
Pangis på Plattan ofc
Men bara för det är Fredag och jag känner mig ganska elak så tänkte jag vara snäll mot alla er som sitter i skogen och käkar flugsvamp. Hur? Jo jag förklara skillnaden mellan Allsång, sommarkrysset och Lotta;
  • Allsång på skansen, leds av någon programledare som har ersatt den gamla för han dog av hög ålder och för han blev så uttråkad. Programmet går ut på att programledaren och andra gamla tråkiga svenska kändisar springer runt och små flörtar med publiken, som själva håller på att somna.
  • Sommarkrysset, seriöst jag vet inte vem programledaren är. Det är nya varje gång, asså va fan bestämm er nån gång! Men iaf sommarkrysset är lite bättre än Allsång och Lotta för här har de gjort kluriga kryss som inte ens de kan svaren på. The key of awesomness (Y)
  • Lotta på liseberg, en fet liten WB tant som försöker vara sexig framför kameran i ungefär 1 timme och 30 minuter?  Ja stackars lilla Lotta, singel lär du alltid vara. Men om du är gift elr inte har jag ingen aning om
Dagens länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0