Pangis sågar, Sverige's bloggare!

Jag vet inte hur mycket bloggar ni läser men jag läser en del, både kända och okända. Och den här veckan har det varit fullt av blogg bråk, både på bloggar och på Facebook.
Kissie dissar Kenza, Paow, Dessie, Blondinbella, Hugo, Rosanna, Salem al fakir and so on. De andra Dissar Kissie och Katrin dissar Paris Hilton.
Så idag är det min tur och jag dissar Sverige's bloggar!
För det första så dissar jag alla kända bloggar;
  • Kissie liknar en missbildad blåsfisk med sina gigantiska läppar och muterade bröst. Hon tjatar hela tiden om sin Mr.X som kanske är en Mrs.X. Vem vet?
  • Paow som försöker efterlikna Kissie med att skriva om sitt såå "glamorösa" liv. Paow's blogg går ut på att dissa allt och alla och framför allt Kissie, men själv så ser hon ut som ett litet barn.
  • Dessie är ännu en WB Kissie som dessutom leker känd. Det ända bra hon har gjort var att inte uppdatera bloggen på 3 dagar!
  • Kenza är en sämre version av Blondinbella, elr? Kenza, precis som Blondbella skriver om sina resor och lägger upp bilder på deras outfit. Som mest ser ut som något för 60-talet enligt mig.
  • Foki både reser och handlar dyra saker/kläder men även det så klagar hon på sin ekonomi. Ja lilla Foki det är så synd om dig som reser hela tiden och köper massa dyra kläder :( buhu
För det andra vill jag dissa alla bloggar som inte ha något syfte.
"Heeej idag har jag inte gjort så mycket PussPuss"
En mening och du använder inte ens ett skiljetecken?! Wow, tråkigaste jag läst på länge.
Dagens länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0