The world of vampire

Min rubrik skulle kunna bli en film, haha kul.
Nej men den här vampyr grejen blir bara sjukare och sjukare.  Sen twilight kom så har världen blivit helt vampyr galen. Det finns jätte många vampyr filmer, låtar, hemsidor, porr, sexleksaker, smink, hår and so on som har kommit efter twilight. Och som efterliknar twilight elr är twilight saker. Titta Dagens länk för mer skumma vampyr saker.
Jag hoppas att mina läsare inte är 10+

Nu har till och med folk i USA börjat bita varandra när de pussas. Ibland biter de så hårt att det börjar blöda.
Menar, wtf? Stephenie Meyer hjärntvättar världen med sina glittrande vampyrer!
Jag skulle aldrig klara av att bita någon så hårt, jag mår illa av mitt eget blod så jag kommer antagligen spy elr svimma.
Källa
Dagens länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0