Skulle ni kunna äta människa... ?

Visst är det kul att driva med korta människor? och att driva med vegetarianer är ju ännu roligare. Jag är både kort och vegetarian, fatta hur kul mina vänner har!
Men iaf, såg en video i natt på folk som hade en kampanj om att fler ska sluta äta kött. Så de som var med i kampanjen la sig nakna och blodiga i köttförpackningar.
Jag tkr att folk ska äta mer vegetariskt. Det är sjukt hur mkt kött folk äter, så jag gjorde en lista på vilka djur som jag vet folk äter.
  • Gris
  • Ko/kalv
  • Häst
  • Får/lamm
  • Fågel
  • Fisk
  • Kryp (sniglar och sånt)
  • Kanin/hare
  • Hund
  • Katt
  • Råtta
  • Groda
  • Människa (ja, människa är ett djur)
Finns säkert mer, men det är dom som jag vet. I framtiden kommer nog fler har ätit människa, elr till och med köpa i affären.


Du och din son Kalle 5 år, på ica;
Du: Titta Kalle, där är morfar! vinka till honom
Din son: Mamma, får vi äta morfar till lunch idag?
Du: Ja visst. *går mot köttdisken*
Du: Ååh nej, nån hann ta honom. Går det bra med farmor ist?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0