Bantningstips

Det har varit lite prat om att Kissie provocerar och hetsar sina läsare att banta. Och henne's tips på bantning är som en stor dreglande hund med smink. Elr med andra ord, ganska fucked up.
Så här kommer riktiga tips till er som vill banta elr bara gå ner lite i vikt.
  1. Ät regelbundet. Ät på bestämda tider, och då menar jag inte ett knäckebröd varje dag klockan 3.
  2. Ät proteiner. D.v.s fisk, kött, keso, ägg, kyckling. Ja mer vet jag inte för jag hade IG i hemkunskap ;S
  3. Undvik kolhydrater. Som t.ex. ris och ljust bröd.
  4. Drick mycket. Och då menar jag inte en flaska Bacardi utan vanligt hederligt vatten. Grönt te är också bra.
  5. Ät godis! Ja, jag skulle iaf slagit ner någon om jag inte fick äta godis. Men det är viktigt att det är rätt godis och då menar jag mörk choklad och naturgodis.
  6. Motionera. Ganska självklart egentligen. Elr om du är lika lat som jag så finns det en del träningsmaskiner som gör jobbet åt dig.
Och ifall ni vill läsa lite om att Kissie hetsar sina läsare så kan ni göra det här.

Kommentarer
Postat av: zandra

Kissie är skit rakt igenom precis som hennes blogg så man borde inte gå in på den. Hon kommer förtsätta tills hon inte har läsare, lika bra att skita i henne! :)

2011-01-27 @ 17:04:40
URL: http://www.zandra.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0