I'm back in black!

Bokstavligt talat, jag är tillbaks i svart.
Min blogg pause är över och jag har bestämt mig för att fortsätta störa blogg världen!
Så, vad har hänt i blogg-världen när jag varit borta?
Dessie ser fortfarande ut som en fjortis, Paow har inte gjort något åt sin platta panna och blondinbella tjatar fortfarande om sin bok. Liksom det var ju såå förra året!
Och ja, Kissie lever fortfarande. Jag är lite chockerad över att hon lever, jag menar när självmordsbomben i Stockholm smällde så trodde jag att det var henne's ena bröst.
Men aja, antar att drömmar inte uppfylls så lätt! ;)
som sagt, back in black!

Oh, en liten rolig sak. Under min "blogg-pause" har jag haft läsare varje dag. AWESOME

Kommentarer
Postat av: Madde

du är fin agnes! :D<3

2011-01-05 @ 21:35:06
URL: http://thosenightskeptmealive.blogg.se/
Postat av: Madeleine Monroe

Woho! :) <3

2011-01-05 @ 21:46:32
URL: http://madeleinemonroe.blogg.se/
Postat av: pillan

go agnes go agnes du är den bästa bloggaren som jag har läst mycket rolig sådan också,men du har inte skrivit något om min son på juldagen,jag som trodde han satte djupa spår i dig:):):)

2011-01-06 @ 10:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0